"KARDEŞLERİME KİTAP OKUYORUM"

"KARDEŞLERİME KİTAP OKUYORUM"

3 Mart Azizoğlu İlkokulu 1. sınıf öğrencileri, "Kardeşlerime Kitap Okuyorum" etkinliği kapsamında ana sınıfı öğrencileriyle bir araya geldi. Okuma yazma öğrenmenin heyecanını yaşayan 1. sınıf öğrencileri, küçük arkadaşlarıyla sohbet ettikten sonra seçtikleri hikâye kitaplarını onlara okudu.

Etkinlik boyunca anasınıfı öğrencileri kitapların renkli dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkarken, 1. sınıf öğrencileri de yeni kazandıkları okuma becerilerini paylaşmanın mutluluğunu yaşadı. Sınıflar arasında kurulan bu sıcak bağ, kitap sevgisini ve paylaşmanın değerini bir kez daha ortaya koydu.


22.06.2026

Fotoğraflar

PAYLAŞ
Copyright © 2026 | Tüm Hakları Saklıdır.