HAKKIMIZDA

Tanıtım

Özel 3 Mart İlköğretim Kurumu, Çağdaş Eğitim Kooperatifi'nin bir kurumudur ve Uludağ Üniversitesi ile imzalanan protokol çerçevesinde yaklaşık 19 dönümlük arazi üzerine yapılması hedeflenen "Uludağ Üniversitesi Eğitim Yerleşkesi"nin tamamlanan ilk adımıdır. 2010-2011 yılı eğitim-öğretime açılan kurumumuz, kurulduğu 1995 yılından beri eğitimin içinde yer alan, eğitim alanında yaptığı çalışmalarla örnek olan Çağdaş Eğitim Kooperatifi'nin  anaokulundan üniversiteye eğitim hedefi doğrultusunda yoğun bir emek sonucu Beşevler Anaokulu'ndan sonra açtığı ikinci kurumdur..

Çağdaş Eğitim Kooperatifi Özel 3 Mart İlköğretim Kurumu; eğitime olan bakışı, eğitimde üstlendiği misyonu, eğitim ortamı, öğretim programı, kurum projeleri, sosyal etkinlikleri, kurum aile ilişkileri, tam donanımlı öğretmen ve alanında uzmanlaşmış idari kadrosu ile en değerli varlıklarımız çocuklarımıza kaliteli bir eğitim vermek için Bursa'da 20 Eylül 2010 tarihinde kapılarını eğitim-öğretime açmıştır. İsmini, ülkemiz için çok önemli bir dönüm noktası Cumhuriyetimizin 3 temel yasasından biri olan 'Öğretim Birliği Yasası'nın kabul edildiği tarih 3 Mart 1924'ten aldı. Kurumun temeli, yasanın kabul edilişinin 84. yıldönümü olan 3 Mart 2008 tarihinde  YÖK eski Başkanı Kemal Gürüz ve dönemin Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Yurtkuran tarafından atıldı. 34 derslikli ve 816 öğrenci kapasiteli inşa edilen modern binası ile kurumumuz geniş bir alana kurulu ve çam ağaçlarının yanında yer almaktadır. İkisi hazırlık sınıfı olmak üzere toplam 34 derslikli kurmumuz 816 öğrenci kapasitesine sahiptir.

 

Hedefimiz

Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı, çağdaş, yeterlilikleri tam öğretmenler ile çıktığımız eğitim yolunda;

  •  Düşünen, akıl yürüten, analiz-sentez yapan, bilimsel kuşku duyan
  •  Doğaya ve çevresine duyarlı, kendisini seven
  •  Olayların neden-sonuç ilişkisini arayan, eleştiren, sorgulayan
  •  Geçmişini bilen, geleceği kestirebilen
  •  Haksızlıklara karşı duran, başkalarının haklarına saygı duyan
  •  Mutluluğu diğer insanlarla birlikte yaşayabilen
  •  Toplumsal duyarlıkları ve sorumlulukları olan
  •  Öğrenme kapasitesinin farkında olan ve kapasitesini sonuna dek geliştirme çabasında olan
  •  İş yapmanın ve üretmenin kendisini insan yaptığını fark eden, başladığı işi bitiren
  •  Umutsuzluk aşılayan değil yeni umutlar arayan
  •  Türkçeyi doğru kullanan,  yabancı dil bilen
  •  Yurdunu seven, demokrat, hoşgörülü, özgür kişilikli, laik yaşamdan asla vazgeçmeyen
  •  Atatürkçülüğü her durum ve koşulda sahiplenen ve savunan
  •  ÇEK ilkelerini benimsemiş, ÇEK felsefesini yaygınlaştırmak için çaba içinde olan kişiler yetiştirmek.

 

Eğitim anlayışımız

  • Bireysel farklılıklarının dikkate alındığı
  • Bilgiyi ezberlemek yerine keşfetmeyi
  • Geçici öğrenmeler yerine kalıcı öğrenmeyi
  • Öğrenmeyi öğrenme, aktif öğrenme ve proje tabanlı öğrenme
PAYLAŞ